גיוס משקיעים

גיוס משקיעים לעסק יכול להתרחש הן בטרם הקמת העסק,
בזמן שהיזם מבין כי הוא זקוק לעזרה בהקמת העסק עצמו, והן במהלך חייו של עסק קיים,

כאשר בעל העסק מעוניין להתרחב או לשפר את חוסנו הפיננסי או לשפר את מערך הניהול של העסק. לעתים לאחר גיוס משקיע לעסק הרווח שיישאר לבעל המניות המקורי יהיה גדול יותר מהרווח שלו טרם הכנסת המשקיע. על כן, לעיתים יש להכנסת משקיע הגיון והצדקה כלכליים.

חיפוש משקיעים לעסקים הוא תהליך שמחייב השקעת מחשבה ותכנון,
וניתן לחלק אותו ל- 4 נקודות עיקריות:
* אפיון מדויק של הצרכים שלכם
* איתור משקיעים פוטנציאליים
* מציאת הדרכים הטובות ביותר לשכנע אותם להשקיע בעסק שלכם
* גיבוש הסכם מיטבי

בשלב הראשון של אפיון, אנו עובדים אתכם על מנת להבין מה הצרכים שלכם ולהגדיר באופן מדויק איזה סוג משקיע נדרש

האם זה משקיע "שקט"/פאסיבי, האם דרוש משקיע אקטיבי שיכוון את העסק ויסייע בניהולו השוטף, האם דווקא דרוש לכם משקיע אסטרטגי וכד'.

לאחר הגדרת הצרכים, מגיע החלק שלנו, בו אנו מאתרים משקיע איכותי ומתאים שיענה באופן מיטבי ומירבי על הצרכים של אופי ההשקעה הדרושה לכם. בין אם זה ממאגר קיים שיש לנו ובין אם זה חיפוש אקטיבי, אנו מאתרים עבורכם משקיע איכותי עם יכולות פיננסיות מתאימות. במידת הצורך, אנו עורכים בדיקת נאותות ואיתנות פיננסית כדי שתהיו רגועים ושקטים שלמשקיע יש יכולות פיננסיות מתאימות.

כידוע, ישנם כיום עסקים רבים הפונים למשקיעים, ולכן אין די באיתור המשקיע ופנייה אליו. כאן מגיע החלק שלנו לשכנע את המשקיע לתת את כספו דווקא לכם.

השלב האחרון טרם החתימה הינו גיבוש הסכם. אנו מאמינים, כי הסכם טוב הוא הסכם המבטיח את טובת שני הצדדים, בו שני הצדדים מרוצים בטווח הארוך. אנו מלווים את תהליך המשא ומתן לכל אורכו, עד לרגע החתימה על מנת לסייע לכם להתגבר על המהמורות הרבות שצצות בדרך ועל מנת לוודא שתוכלו להנות מההשקעה ללא חשש.